miércoles, 22 de abril de 2009

Madrid

Ahir tarda-nit va ser tremendo.

L’Àngels em va comentar “te estás volviendo muy fanático”… Collons. Es que va ser brutal!. Jo amb els cascos, i la Mireia, que se’n anava a dormir i em anava preguntant cada vegada, que et passa, Papa?. Dons que ha marcat el Getafe i ho celebravem… però, quan em veia el mal careto, adivinava que el Madrid havia empatat i finalment, em vaig emprenyar tant que les vaig enviar a dormir i tancar la llum de l’habitació…

Ahir, casi cremo alguna cossa!

I l’animal del Pepe? I el bestia del Casquero? A quí se li acudeix tirar un penal així faltant 4’!!!! Clar que anava atontat de la manta d’hòsties que li havia donat el Pepe. Salvatge, que és un salvatge!!!

I tremendo lo d’Arsavin. 4 gols, 4! I fent callar al mateix Anfield Road!

Parlant d’un altre tema, ahir vaig avançar molt la meva feina. Estic ja situant-me i realment m’ho estic passant bé. El més bàsic, saber-se organitzar. I saber que tots els minuts del dia son importants per fer una cossa o un altre.

Bé, ja continuaré.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.